Корисні поради водіям

21. Якщо дроти “прикурювача” тонкі, то, швидше за все, просто крутнуть стартером свій двигун і завести його вам не вдасться. У цьому випадку треба приєднати провідники “прикурювача”, завести іншу машину і погуляти хвилин п’ять. За цей час генератор іншої машини “наб’є” і розігріє ваш акумулятор, і можна буде (заглушивши, звичайно, іншу машину) як слід крутонути свій двигун.

22. Якщо ви заводите бензиновий двигун холодним ранком, а він не заводиться, хоча і намагається це зробити, або заводиться ледве-ледве і тут же глухне, то в 99 випадках зі 100 цьому двигуну з якоїсь причини не вистачає палива. Хлюпніть йому у впускний колектор небагато (1-2 столових ложки) бензину з пляшечки, яка у вас буде з собою. Робиться це так. Якщо двигун карбюраторний, то треба зняти кришку повітряного фільтра, під нею ви побачите кілька отворів (вони можуть бути закриті заслінками), в кожне з цих отворів (або прямо на заслінку) і треба хлюпнути порцію бензину. Якщо двигун з уприскуванням, треба зняти будь-яку гумову трубочку з впускного колектора і в дірочку налити бензину. Якщо пляшечка були принесена з дому, тобто бензин в ній відносно теплий, машина заведеться миттєво.

23. Взимку багато автовласників забирають “слабку” акумуляторну батарею додому, щоб вранці вона, тепла, змогла як слід крутонути двигун. Проробляти це доводиться щодня. Акумуляторні батареї в японських автомобілях не важкі, але встановлені в дуже незручному місці (особливо в мікроавтобусах), тому рекомендується встановлювати батарею на штатне місце прямо в сумці-сіточці. Тоді дістати батарею з тісного відсіку дуже легко: взяв за ручки – і вийняв (від’єднавши попередньо спочатку “мінус”, а потім “плюс”).

24. Якщо дизельний двигун відразу після прогріву свічок (тобто коли згасне сигнальна лампочка) не заводиться, спробуйте подовше прогріти ці свічки. Врахуйте, що свічки гріються і після відключення лампочки. Більшість свічок гріються за наступною програмою: включене запалювання, лампочка загорілася і на свічки почало надходити напруга. Через кілька секунд, залежно від температури двигуна і навколишнього повітря, згасне лампочка “GLOW” (або зображення спіральки), але напруга на свічки як і раніше буде подаватися. Мине ще кілька секунд, і під капотом пролунає клацання. Це означає, що напруга на свічках східчасто знизилося, це знижений (близько 5 вольт) напруга може триматися на свічках і після запуску двигуна, до тих пір, поки двигун не прогріється.

25. Слідкуйте за тим, щоб на полику біля педалей не було ніяких предметів (банок, запасних туфельок тощо), вони можуть потрапити, під педаль, наприклад, гальма, і у вас можуть через це виникнути проблеми.

26. Слідкуйте за тим, щоб ніщо не заважало вам у будь-який момент взятися за рукоятку ручного гальма, мало що. А перешкодити вам можуть коробки з соком (завжди під рукою), магнітофонні касети, поділ чарівного платтячка вашої супутниці.

27. Якщо вас збираються тягнути на буксирі, або вам треба руками посунути свій автомобіль, обов’язково за допомогою ключа включіть запалення, а потім поверніть цей ключ на одне клацання. У цьому випадку ви уникнете ситуації, коли автомобіль почав рухатися, а рульове колесо у нього заблоковано, тому ключ тільки увіткнений в замок і знаходиться в положенні “LOCK” – блокування.

28. Якщо у вашому автомобілі замок запалювання вже розбовтаний, то, виймаючи з нього ключ запалювання, обов’язково прослідкуйте, щоб це відбувалося в положенні “LOCK” – блокування, якщо ж ви витягнете ключ в іншому становищі (а розбовтаний замок це дозволяє), частина електроустаткування машини залишиться під напругою, і вранці ви виявите, що акумулятор розрядився.

29. Знизу у всіх автомобілів проходить вихлопний тракт, тобто глушник, резонатори, власне вихлопні труби. Під час поїздки всі ці елементи можуть досить сильно нагріватися, а так як майже всі легкові автомобілі дуже низькі, то після зупинки під машиною може спалахнути суха трава, шматки якго-небудь паперу або ганчірки, та хіба мало що валяється по узбіччях доріг і, може бути, у вас в гаражі. Врахуйте цю особливість легкового автомобіля.

30. Якщо ваша машина ночує на відкритій стоянці, і є підозра, що завтра вранці щітки склоочисника примерзнуть до скла, буде краще, якщо з вечора ви їх відігнете і засунете що-небудь під важіль щіткотримача, так, щоб виключити контакт щітки двірника зі склом. У багатьох японських автомобілів існує “зимове” положення щіток, в якому вони не доходять до свого кінцевого положення, залишаючись в зоні обдування теплим повітрям.

Залишити коментар