Корисні поради водіям

31. Не залишайте машину на стоянці під деревами, під проводами і біля багатоповерхових будинків. З дерев падає листя або бруньки, які у вологу погоду можуть залишити плями на поверхні автомобіля. На проводах можуть сидіти птиці, послід яких чинить на фарбу поганий вплив. Біля будинків може статися така неприємність: ваша машина стоїть, нікому не заважає, в цей час до будинку під’їжджає на своєму автомобілі який-небудь “джентельмен” і починає викликати свою подругу, вибиваючи з допомогою клаксона хитромудрі мелодії. Нервовим мешканцям ніколи розбиратися, яка машина порушує їх спокій, от і летить у вікно все, що їм під руку попадеться. Або просто попільничку витрусити вам на дах, потім піди, розберися, з якого вікна це прилетіло.

32. При паркуванні намагайтеся поставити свій автомобіль так, щоб іншій машині навіть навмисно вдарити його було складно.

33. У японських автомобілях є багато вузлів і агрегатів, виконаних третіми фірмами. Тому, якщо у вашого автомобіля вийшли з ладу, наприклад, стартер, генератор, гідропідсилювач, корзина зчеплення і т.д., пам’ятайте, що точно такі ж агрегати можуть стояти на моделях інших фірм. Наприклад, пристрої для прогрівання двигуна на карбюраторах “Toyota” і “Nissan” одні й ті ж. Стартер двигуна ЕА-81 відрізняється від стартера двигуна IS тільки легко переставляти фланцем і так в багатьох вузлах автомобіля.

34. Майже в кожному японському автомобілі зазвичай є дві панелі з запобіжниками. Одна в салоні, а інша під капотом, крім звичайних різнокольорових запобіжників, є ще теплові вимикачі (breaker), які можуть повторно включатися натисненням (наприклад, сірником) в отвір на корпусі. Існують також запобіжні лінії (fusible link), які мають гумову оплетку і, коли перегорають, зовні не змінюються. Для перевірки необхідно пальцем зачепити і спробувати розтягнути цю гумову оплетку. Якщо вона буде тягнутися, значить струмопровідні жилки всередині вже перегоріли, і цю лінію необхідно замінити.

35. Включений кондиціонер приблизно на 10% збільшує витрату палива.

36. Завжди пам’ятайте марку свого двигуна. Вона вказана на табличці під капотом і вибита перед номером двигуна. Назви “Сіріус”, “Вулкан” і т.п. не є маркою двигуна. Знаючи марку свого двигуна ви не будете шукати, наприклад, трамблер для автомобіля “Toyota Vista”, а будете питати трамблер на двигун 1S, який встановлюється також на “Corona”, “Mark 2”, “Carina” і еше на декількох моделях автомобілів. Причому марку автомобіля треба знати повністю, наприклад, є двигун 1G-GEU, і є двигун 1G-FE. Це досить різні двигуни, хоча обидва належать до сімейства 1G і обидва “твінкамовскіе”.

37. Закручуйте колісні гайки конусом вперед, так як ці конуси на гайках центрують колесо, затягуйте гайки рівномірно, а через кожну тисячу кілометрів пробігу перевіряйте їх затяжку.

38. Намагайтеся завжди возити в багажнику велику пластикову пляшку з водою і шматочок мила, з їх допомогою ви не тільки вимиєте руки після зміни проколотого колеса, але й зможете наповнити радіатор, загасити невелику пожежу (вогнегасники, знаєте, не завжди спрацьовують), долити до необхідного рівня рідину в головному гальмівному циліндрі, заклеїти пробитий бензобак, відмити вітрове скло і т.д.

39. фальшфейер, яким комплектуються всі японські автомобілі, краще, від гріха подалі, викинути. У нього вже давно скінчився термін придатності, а всякі піротехнічні штучки, особливо прострочені, мають властивість самозайматися, особливо коли ними зацікавляться діти.

40. Для правильного піддомкрачування у всіх японських легкових автомобілів, крім “ToyotaCrown”, на нижньому ребрі порогу є вирізи, на які і треба встановлювати домкрат. У “Toyota Crown” теж є місця, під які підставляється опукла частина домкрата (у нього домкрати дещо інші, ніж у решти машин) – це спеціальні виїмки на днище.

Залишити коментар