Корисні поради водіям

56. Верхи дурості у професіоналів вважається тиснути на педаль газу, коли вас вже обганяє інший автомобіль.

57. Залишаючи в закритому автомобілі на панелі приладів або на сидінні якусь штуковину типу газового балончика або газової запальнички, будьте готові до того, що коли сонце нагріє салон, ця штуковина може “рвонути”.

Зазвичай машина не загоряється, але салон деколи потребує чищення та ремонті. Можна порадити не до кінця закривати всі стекла, щоб була хоча б невелика вентиляція, але краще ховати всі сторонні предмети в бардачек. Магнітофонні касети, до речі, теж можуть назавжди зіпсуватися, полежавши пару годин на пригріві під вітровим склом.

58. Найчастіше “ловить цвях” заднє праве колесо. По-перше, коли ви їдете по своїй правій стороні, праві колеса сильніше лівих ризикують наїхати на якісь предмети, що знаходяться на узбіччі (камінці, гілочки і, звичайно, гвоздики). По-друге, переднє колесо, проїжджаючи через лежачий гвоздик, підкидає його трохи вгору, і, коли цей гвоздик знаходиться у вертикальному положенні, заднє колесо натикається на нього.

59. Рухаючись у колоні, стежте не тільки за безпосередньо перед вами йде автомобілем, але і за машинами, наступними перед ним: у когось там, попереду, спалахнули “стопи”, значить, зараз вони загоряться у всіх, тому готуйтеся гальмувати.

Ось хтось включив праву мигалку, готуйтеся включити ліву і натиснути на гальмо і не забудьте поглянути в дзеркало заднього виду.

Ось хтось попереду, включивши ліву мигалку, пішов на обгін. Що там попереду робиться, чи є зустрічні, вам ще не видно, але якщо ви поспішаєте, включайте ліву мигалку, вивалювалися з колони – і вперед. Машина, яка попереду вас вже почала обгін, бачить, що всі “чисто”, і ви, слідуючи за нею, майже нічим не ризикуєте. Правда, може виявитися, що йде попереду машина просто повертає ліворуч, але тут вже треба просто знати дорогу – як ймовірного противника.

60. Щоб менше було проблем на дорозі, часом корисно якось дати знати оточуючим, що за кермом сидить людина, з якою краще не зв’язуватися.

У США, наприклад, деякі автомобілі обладнані антенами до радіостанцій, якими користуються ФБР і поліція. Самих станцій в машині може і не бути, а розкішна антена для спецапаратури підключена до звичайного радіоприймача. З боку ж бачиться, що автомобіль належить до відомства, з яким краще не мати справ.

Антена радіотелефону на японському автомобілі в нашому місті говорить хоча б про те, що людина за кермом цього автомобіля працює в організації, яка може собі дозволити встановити на автомобілях своїх співробітників ці радіотелефони. І, вступаючи в конфлікт з водієм цього автомобіля, ви автоматично вступаєте в конфлікт з зовсім не бідній організацією. Крім антени, яку можна встановити на дах і нікуди не підключати, можна під заднє скло (у седанів) покласти міліцейський кашкет або поставити корпус від міліцейської мигалки. Можна і боксерські рукавички покласти (у кого до чого душа лежить).

Всі ці дрібниці помічаються учасниками руху і співробітниками ДАІ, та й викрадачами теж. І дуже може бути, що після такого “дообладнання” автомобіля, вас і “підрізати” будуть меншими, і співробітники ДАІ будуть представлятися більш розбірливою фразою, і зловмисники відстануть.

61. Не залишайте речей в автомобілі. Якщо у вас в “дипломаті” тільки бутерброди і пляшка кефіру, то крім вас про це ніхто не знає, але через ці бутербродів можуть розкрити ваш автомобіль.

62. Вранці не чіпати з місця до тих пір, поки стрілка покажчика температури не почне рух, і не газуйте, поки ця стрілка на покажчику температури не увійде до робочий сектор. Іншими словами, зовсім не обов’язково на місці повністю прогрівати двигун до робочої температури, але сильно навантажувати холодний двигун не слід.

63. Посадивши дітей на заднє сидіння, пересуньте важільці на торці задніх дверей в положення “Lock”, тоді ваші юні пасажири під час руху не зможуть, балуючись, відкрити задні двері салону зсередини.

64. Якщо, бажаючи заощадити паливо, на затяжному спуску ви вирішили вимкнути двигун, то врахуйте, що в цьому випадку після третього гальмування у вас майже пропадуть гальма, кермо стане “важким” і, найголовніше, ви випадково можете довернуть ключ запалювання в положення “Lock”. Після цього рульове колесо заблокується, і вам залишиться доїхати лише до першого повороту.

65. Якщо ви влітає в калюжу на великій швидкості і вам наплювати на оточуючих пішоходів, то ви все-таки повинні врахувати два моменти, що стосуються особисто вас і вашого автомобіля.

По-перше, на дні калюжі може бути яма.

А по-друге, може виникнути ефект аквапланування, тобто колесо не буде встигати витісняти з-під себе всю воду, і, отже, машина втратить управління.

А, крім того, під час такої їзди потужні водяні струмені під днищем автомобіля дуже добре вимивають мастило з-під пиляків і хрестовин.

Залишити коментар