Корисні поради водіям

66. Панорамне дзеркало заднього виду – це, звичайно, відмінно, все видно: і себе, і пасажирок, і навіть автомобілі, що їдуть поруч. Вночі ж з цим дзеркалом ви не будете знати, куди подітися від світла фар попутних машин.

67. Все, що закріплено у вас на даху (багажник, тримачі для лиж, додаткові фари, які-небудь обтічники і т.п.), підвищує витрата палива. І чим вище швидкість, тим більше підвищення витрати палива.

68. Сама економічна швидкість – це швидкість від 80 до 100 км / год (80 км / год – це, приблизно, 2000 об / хв на п’ятій передачі, а 2000-3000 об / хв – найоптимальніший режим для двигуна). Для “облизаних” автомобілів вона буде ближче до 110 км / год, а для “квадратних”, таких як, наприклад, “Toyota Mark II” 1983 найекономічнішою буде швидкість трохи більше 80 км / год (на п’ятій передачі, зрозуміло).

69. Коли з вашої машини знизу капає якесь масло, вам, насамперед, треба дізнатися, звідки воно: з двигуна або з коробки передач. Візьміть одну краплю цієї олії і капніть його в яку-небудь ємність з водою (або хоча б в калюжу). Після цього туди ж капніть краплю моторного і краплю трансмісійного масла (краплі можна взяти із щупа рівня масла в двигуні і в коробці передач). Ви побачите, що ці краплі поводяться у воді по-різному: одні розтікаються, інші ні. Після цього нескладно зробити висновок, яке ж масло у вас капає і звідки воно.

70. Якщо, включивши обдув вітрового скла гарячим повітрям, ви виявили, що у вас включився і кондиціонер, можете себе привітати: тільки на шикарних автомобілях повітря спочатку сушиться за допомогою кондиціонера і тільки потім нагрівається і подається до скла.

71. Коли йде попереду машина включила правий поворот, притулилася до узбіччя і зупинилася, будьте готові до того, що у неї зараз розчиняться ліві двері, і до вас під колеса “вивалиться” пасажир цієї машини. Особливо часто це відбувається з пасажирами японських мікроавтобусів.

72. Сама безпечна їзда, особливо вночі – це їзда за “лідером”. Прістройте “на хвіст” який-небудь машині, дотримуючись при цьому дистанцію, включите ближнє світло фар і їдьте собі спокійно. Всі ями, перешкоди, знаки, радари будуть проблемами “лідера”. Треба тільки щоб його швидкість вам підходила.

73. Дальнє світло фар вашої машини заважає не тільки зустрічним автомобілям, а й тим, які їдуть попереду вас. Будьте ввічливі, будь ласка.

74. Коли ви підкачувати спущене колесо малогабаритним компресором, не ставте цей компресор на землю. Справа в тому, що при своїй роботі компресор сильно вібрує і, природно, піднімає пил, яку тут же сам і всмоктує. Те, що цей пил буде в колесі, в общем-то, не страшно, страшніше те, що цей запорошене повітря буде стискатися компресором, в якому всі ущільнення пластмасові, поршневе кільце теж, і від пилу вони все швидко виходять з ладу, поступово знижуючи продуктивність компресора практично до нуля.

75. Користуючись ручкою перемикання передач на коробці-автоматі, не натискайте кнопку блокування. Інакше рано чи пізно ви ненароком, на ходу пересуваючи ручку з “L2” на “D” або з “D” на “N”, включіть “R” або “Р”, що може призвести до поломки автомата.

Залишити коментар